vineri, 7 octombrie 2011

Doua cuvinte magice care schimba vieti

Hey ! In lume exista 2 cuvinte magice care schimba vieti : TE IUBESC ! Sincer nu am spus nimanui vreodata aceste 2 cuvinte anafara de mama si tata . As vrea sa zic si eu aceste cuvinte ,dar din pacatae sunt prea tanara. mai sunt doua cuvinte magice dar care nu schimba vieti , ci schimba modul de a privi un om ,de al intelege : TE PLAC ! Sincer mie un baiat nu mi-a spus asta :(  eu am spus asta de vreo 2 ori si acum regret :"> . Totul pare mai frumos cand una dintre aceste "expresii" iti suna in ureche ....Lumea pare a fi mai simpla de inteles si parca sufletul tau se strofoca mai putin sa inteleaga rautatea oamenilor .Cuvintele pe care as vrea sa le aud sunt acestea , nu stiuce va doriti voi dar eu asta prefer :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu