miercuri, 5 octombrie 2011

Statusuri frumoase despre tristete , fericire and other

Hey ! Am vazut pe TPU multi cautatori de statusri de fericire, dragiste ,tristete and other . Sincer vreau sa-i ajut pe toti cu niste ideei ....Look , dragi prieteni:

Statusuri de fericire :)

1. Azi sunt fericita ... Ma simt implinit/a sicred ca va fi in continuare o zi perfecta :)
2. Tot ce stiu este fericirea din capul meu care se invarte in jurul meu .
3. Acum stiu caasa va fio zi buna ... stiiu asta . Ma simt super
4. Vreausa vorbesc cu cineva pentru ca vreausa-i impartasesc fericirea mea si sa ne amintim de cate clipe frumoase am avut .
5. Astazi suntfericita pentru ca m-am dat seama ca eram indragostita de un prost :D 


Statusuri de tristete :(( si de dragoste :-*







1. Tot ce stiu este ca sufar prea mult. Toti cei pe care ii iubesc s-au indepartat :((
2.Tristetea e alungata doar  de muzica , prieteni si fericire ... eu nu am niciuna din ele.
3.:(( Sufar prea mult .... nimeni nu merita asta de aceea eu plang mereu cu capul in monitor si cred mereu ca a doua zi va fi mai buna .:((
4.Sufardin cauza LUI .... sunt mereu cu capul in nori si imi pierd mintile cand sunt langa el....sunt ametita si nu mai stiucum ma cheama .....Oare ma simte ??
5.Cred ca dragostea este nelipsita...Sa fiii indragostit e ceva care nu mai simti decat atunci ...Un feeling asa de tare :)
6.Intelegand o lege ai iubirii ! TE IUBESC!!




Statusri amuzante :))
1.Ma dau cu sania in congelator ??
3. Mananc faina cu sare .... Mananc paine :))
4.Beau apa dar ma simt invizibila :))
5. Beau licurea vietii ...Ce e ?? Chiar vrei sa sti??E apa /:) /:)
6.Masca mea de par chiar merge , cine ar fi crezut ca daca amesteci frunze de visin cu apa chiar e buna :)) 

Un comentariu: