vineri, 21 octombrie 2011

"Uit dar nu iert" sau "Iert dar nu uit"

Hey!In titlu v-am dat doua expresii .....care credeti ca e cea corecta ? In cazul meu e " Iert , dar nu uit " .Am o prietena mai veche ( osa ii zicem Vivi ,pt. ca asa o cheama) .Asa,ma tot cert cuea .Sunt foarte suparat pe ea, pentru ca decand a inceput clasa a V a s-a schimbat .Nu mai e aceeasi.Plus ca a intreat in clubul celor bogati si ingamfati ( Clubul Bazoo ) .M-a ranit.O data cand am vb pe mess am iertat-o , dar nu am uitat ce mi-a facut .Bineinteles mi-am gasit si eu o prietena nou pe Ioana . Acum a m descoperitca Vivi nu e unica si singura mea prietena sica nu va fi niciodata ,cum credeam acum catva timp. Ea e mai sensibila dar eu nu .Sunt mai tare ca ea ,dar nu spun ca nu sunt sensibila . Sunt ! Ea e mai vistaoare si putin mai prostuta ( mai bine o numim naivitate) .....Nu stiu daca mai sunt capabila sa o iert cand isi va cere scuze .O sa-si dea seama ca a facut o mare greseala ,lasundu-ma pentru ai mai bogati . Nu spun ca ea nu are o caruta de bani . La scoala vine cu cate 10 lei si vrea sa-mi faca in ciuda mie, dar nu reuseste .Mereu flutura bani :)) si incearca sa-mi faca pofta cu sandwic-urile ei. Intro zi i-am si zis : " Draga mea , imi cer scuze ca te-am sabotat ,dar sunt la cura de slabire" :)) ) Prietena mea Ioana bineinteles ca a inceput sa rada eu la fel .Vivi mi-a tras o privire d-aia de filozof si s-a intors .De parca m-a speriat .Insa va recomand sa mai bagati si voi o perla de-asta cand se intampla asa ceva , chiar ajuta :D .
va pupic ,drage cititoare ( asa voi zice de acum in colo ca baieti nu prea sunt pe aici)  :-*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu