vineri, 28 octombrie 2011

Ce cred eu despre viata mea

Hey ! Sincer , viata me nu este una perfecta . Defectele mele poate distrug aceasta viata care ar putea fi perfecta . Deseori incerc sa acopar aceste defecte cu zambetul si comportamentul meu . Uneori exagerez cu acoperirea lor si uit de sinceritate , ceea ce este dupa mine un defect insuportabil . 
     Problemele prsonale nu le pot pronunta , dar si acelea ma deranjeaza .Viata este ca un drum lung , care trebuie parcurs cu atentie si grija , dar intr-un drum este inposibil sa nu gasesti o capcana sau ceva ce te opreste sa mai calatoresti in lumea minunata a viselor . Curiozitate uneori ne baga in probleme de care nu mai scapam tot restul drumului .Insaaaaaaa , viata mea are si o parte buna . Aceea este ca peste defecte am si calitati :D ca si toata lumea :d Nu le pronunt , s-ar putea sa se inteleaga gresit toate aceste calitai. Dupa cuvintele de mai sus intelegetica nimeni nu e perfect nici macar cel mai frumos , bogat si simpatic om de pe pamant .

3 comentarii: