sâmbătă, 29 octombrie 2011

I love blogging

Hey ! De ceva vreme bloggaresc cu mare placere , desiiii inainte era doar o ocupatie care nu a preocupa prea tare.Eram doar incao persoana careface parte din blosfera :D . Poate ca daca ma ocupam mai mult de el de la inceput iesea mai bine . Atunci cand primesc un cometariu inseamna pentru mine o bucurie imensa , sau atunci cand aflu ca cineva imi citeste blogul :D. Citesc comentariile voastre si ma bucur . Blogosfera este ca o lume plina de distractii si aventuri.
Fac parte de muult timp din blogosfera pentru ca am mai avut blogg-uri dar la care nu prea am muncit :D .Acummmmmm ... imi privesc creatia cu mult drag si ma bucur ca oamenii citesc ce scriu ... va pot numi si prieteni , nu doar niste oameni . THANKS AND KISSES :-*

3 comentarii:

  1. :) si eu incerc sa am grtija de blogul meu, dar nu prea am cititori foarte multi.. doar persoane abonate dar intra rar :) oricum felicitari :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigură că vei ajunge la mai mulți cititori dacă continui în ritmul acesta și vei încerca că în continuare să captezi atenția.Good luck,nice blog și o să mai trec pe aici ! [hugs]

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu sunt la fel^^.Ma bucur cand primesc comentarii..si ma simt aiurea cand vad ca nu mai intra nimeni pe blog de mult timp.:o3

    RăspundețiȘtergere